Miksi kasvullinen lisäys on eräille koriste-ja viljely kasveille ainoa mahdollinen lisäystapa?

Kysytty

Miksi kasvullinen lisäys on eräille koriste-ja viljely kasveille ainoa mahdollinen lisäystapa?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kasvien kasvullinen lisääminen voi olla ainoa vaihtoehto, jos kasvilaji tuottaa vähän tai huonosti itäviä siemeniä. Lisää tietoa kasvullisesta lisääntymisestä mm. täältä:
http://www.finfood.fi/finfood/ffom.nsf/0/1E3299FA9D149D21C225653E003F42…ääntyminen&cat5=Kasvullinen%20lisääntyminen