Miksi Kansallisoopperan isosta salista puuttuu ensimmäinen penkkirivi?

Kysytty

Miksi Kansallisoopperan isosta salista puuttuu ensimmäinen penkkirivi?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kansallisoopperan verkkosivuilta löytyvässä katsomokartassa lukee, että permannon ensimmäinen rivi on myynnissä teoskohtaisesti.

Tarkempia tietoja voi kysyä kansallisoopperan asiakaspalvelusta numerosta: (09) 4030 2211 (pvm/mpm). Avoinna ma–pe 10–18, la 12–18.

Linkki katsomokarttaan, avautuu PDF-tiedostona. https://oopperabaletti.fi/palvelut/#katsomokartat