Miksi Kallion kirjaston kohdalla (palvelut) ei ole mainintaa koirat sallittu/koirat kielletty?

Kysytty

Miksi Kallion kirjaston kohdalla (palvelut) ei ole mainintaa koirat sallittu/koirat kielletty?

Vastaus

Vastattu

Koirat ovat tervetulleita Kallion kirjaston ensimmäiseen kerrokseen, mutta eivät ylempiin kerroksiin. Näin koiranomistajat voivat vaivattomasti hoitaa kirjastoasiansa, mutta myös koirille allergiset löytävät itselleen kirjastosta tilaa.  Helmetin palveluvalikkoon emme ole valinneet kumpaakaan vaihtoehtoa, koska kumpikin vaihtoehto (koirat sallittu / koirat kielletty) voisi johtaa harhaan.