Miksi helmet on automaattisesti määritellyt varauksilleni ei tarvita pvm xx jälkeen, vaikka en ole sellaisia määritellyt varauksia tehdessäni? Jätän aina tämän…

Kysytty

Miksi helmet on automaattisesti määritellyt varauksilleni ei tarvita pvm xx jälkeen, vaikka en ole sellaisia määritellyt varauksia tehdessäni? Jätän aina tämän määrittelemättä, ja nyt varauslistalla näyttäisi näitä pvm ilmestyneen jälkikäteen, ovat vielä jo historiaa. Onko kyseessä tekninen vika? Onko mahdollista saada nämä poistettua tämän yhteydenoton perusteella?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kaikkiin varauksiin ilmestyy nykyää automaattisesti takaraja. Se liittyy johonkin tekniseen ongelmaan. Päivämäärä on kahden vuoden päässä tulevaisuudessa, joten siitä ei ole mitään haittaa.