Miksi Helmet-mobiilisovellus lakkasi toimimasta vuodenvaihteen jälkeen, vaikka uusi nettisivusto ei vielä toimi kuin beta-versiona?

Kysytty

Miksi Helmet-mobiilisovellus lakkasi toimimasta vuodenvaihteen jälkeen, vaikka uusi nettisivusto ei vielä toimi kuin beta-versiona?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Taskukirjaston omistanut ja sitä ylläpitänyt Espoon kaupunki vastaa, että Taskukirjasto päätettiin lakkauttaa, koska sen toiminta oli ollut epävarmaa ja kehitysnäkymät heikot. Päätös lakkauttamisen ajankohdasta oli jo tehty eikä tätä päätöstä muutettu, vaikka Helmet.finna.fi sivuston betaversion julkaisu hieman myöhästyi suunnitellusta, eikä kaikkia toivottuja ominaisuuksia ole vielä käytössä.