Miksi en voi jatkaa lainaamaani ja eräpäivä on vasta 8.10. Kysessä CD Parfait

Kysytty

hei Miksi en voi jatkaa lainaamaani ja eräpäivä on vasta 8.10. Kysessä CD Parfait

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Lainaamastasi äänitteestä (Parfait! : ranskaa aikuisille. 1 : Luokkaäänite) on tosiaan varauksia, kuten netissä sanottiinkin. Niinpä et siis valitettavasti voi uusia laina-aikaasi, vaan laina olisi palautettava eräpäivänä 8.10.12, jotta se saadaan lähtemään seuraavalle varaajalle.