Miksi en pääse hakemaan omia lainojani/varauksiani? Yhtäkkiä.väittää että tarvitsen wifi-yhteyden suht uuteen älypuhelimeeni. Eilen pääsin normaalisti.

Kysytty

Miksi en pääse hakemaan omia lainojani/varauksiani? Yhtäkkiä.väittää että tarvitsen wifi-yhteyden suht uuteen älypuhelimeeni. Eilen pääsin normaalisti.

Vastaus

Vastattu

Kysymyksesi taitaa olla vanhentunut. Helsingin kirjastoissa oli viikonloppuna teknisiä ongelmia ja koko lainausjärjestelmä oli vähän aikaa poissa käytöstä. Jos kyse ei ollut siitä vaan ongelmat jatkuvat, ota yhteyttä omaan kirjastoosi.