Miksi en löydä hakemistostanne kirjaa Liisa Suvikumpu:Saaren kartano, Tammela Maan ja kulttuurin viljelyä 1600-luvulta 2000-luvulle julkaistu 2008 ? On…

Kysytty

Miksi en löydä hakemistostanne kirjaa Liisa Suvikumpu:Saaren kartano, Tammela Maan ja kulttuurin viljelyä 1600-luvulta 2000-luvulle julkaistu 2008 ?
On mainittu kirjallisuusluettelossa kirjassa Maria VainioKurtakko:sovelias liitto , julkaistu 2022

Vastaus

Vastattu

Kirjaa joko ei ole hankittu Helmet-kirjastoihin tai sitä hankittu vain yksi kappale, joka on vuosien aikana kadonnut. Kirja on Saaren kartanon oma julkaisu, sitä on todennäköisesti julkaistu varsin pieni painos. Ihan kaikki paikalliset kirjat eivät päädy Helmet-kirjastoihin lainkaan. Voit kuitenkin käydä lainaamassak kirjan Helsingin yliopiston kirjaston Kaisaniemen toimipusteestä tai Museoviraston kirjastosta. Molemmat ovat kaikille avoimia kirjastoja, joihin saat kirjastokortin ellei sinulla jo ennestään ole Helka-korttia.

Suvikumpu, Liisa : Saaren kartano - Helka tietokanta

Näin saat Helka-kirjastokortin