Miksi elokuvaa The Great Race (Suuri kilpa-ajo) mm.Tony Curtis ei ole saatavana mistään tekstitettynä suomeksi ? Elokuva on tullut vuosia sitten tv:stä.

Kysytty

Miksi elokuvaa The Great Race (Suuri kilpa-ajo) mm.Tony Curtis
ei ole saatavana mistään tekstitettynä suomeksi ? Elokuva on tullut vuosia sitten tv:stä.

Vastaus

Vastattu

Blake Edwardsin elokuva Suuri kilpa-ajo (The Great Race, 1965) on julkaistu Suomessa vain VHS-kasettina. Televisiosta se on tullut viimeksi vuonna 1991. Elokuvan voi katsoa suomenkielisin tekstein Kansallisen audiovisuaalisen instituutin KAVIn kirjastossa Helsingissä.