Miksi ei sukunimeäni ole vaihdettukaan, vaikka juuri viime viikolla kirjastossa sanoin. Mielestäni olin sen jo aikaisemminkin vaihtanut, koska olin uusimman…

Kysytty

Miksi ei sukunimeäni ole vaihdettukaan, vaikka juuri viime viikolla kirjastossa sanoin. Mielestäni olin sen jo aikaisemminkin vaihtanut, koska olin uusimman osoitteenikin antanut. Nyt jälleen tiedote kirjastosta tuli toisella nimellä, jota nimeä en halua edes nähdä.
Voisiko joku nyt oikeasti saada sen vaihdettua.
Kiitos!

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Onko sinulla ollut asioidessasi henkilöllisyystodistus uudella nimellä?
Jos ei niin sellainen tarvitaan, ennenkuin nimi voidaan vaihtaa.
Nimenvaihtoprosessissa saat myös uuden kortin, joka sinun on allekirjoitettava uudella nimellä. Jos näin on toimittu, ja rekisterissä on vanha nimi, on virhe meidän.
Jos ei, olisi sinun käytävä kirjastossa uudelleen.