Miksi ei löydy kirjastoista Kylie Minogue The Locomotion instrumental versiota vuodelta 1988

Kysytty

Miksi ei löydy kirjastoista Kylie Minogue The Locomotion instrumental versiota vuodelta 1988

Vastaus

Vastattu

Vaikuttaa siltä, että vaikka Kylie Minoguen versiointi Locomotionista on ilmestynyt vuonna 1988, instrumentaaliversio julkaistiin vasta vuonna 2009 iTunes-palvelussa. iTunesin single sisältää useita eri versioita, joista kaksi - instrumental ja backing track - mainitaan aiemmin julkaisemattomiksi. Tämä versio singlestä on julkaistu vain iTunesin digitaalisena latauksena, joten kirjastojen ei ole mahdollista hankkia sitä kokoelmiinsa.