Miksi Alahärmän(Kauhavan)kirjastokortilla ei pääse Kirjastokinoon? Mikä kortissa on kortin numero jota kirjautumisessa kysytään?

Kysytty

Miksi Alahärmän(Kauhavan)kirjastokortilla ei pääse Kirjastokinoon? Mikä kortissa on kortin numero jota kirjautumisessa kysytään?

Vastaus

Vastattu

Eepos-kirjastoilla, joihin Kauhavankin kirjastot kuuluvat, ei ole enää käytössä Kirjastokinoa. Sen tilalle on tammi-helmikuun vaihteessa otettu käyttöön Cineast-elokuvapalvelu, joka toimii kirjastokortin tunnuksella ja pin-koodilla samalla tavalla, kuten Kirjastokino ennen. Cineastin löydät tämän linkin takaa.

Kirjastokortin numero on kirjastokortissasi oleva kirjaimista ja numeroista muodostuva sarja. Se voi olla kortin etu- tai takapuolella riippuen siitä millainen kirjastokortti sinulla on käytössäsi. Pin-koodi on puolestaan nelinumeroinen korttiisi liitetty salasana. Mikäli pin-koodi on unohtunut, sen voi tarkistaa käymällä lähimmässä Eepos-kirjastossa paikanpäällä. Puhelimitse tai sähköpostilla pin-koodia ei tietosuojasyistä voida antaa.

0 ääntä

Kommentit

Pirkanmaan kirjastojen asiakkaana kannustan kauhavalaisia ja kurikkalaisiakin Cineast-löytöretkille! Lisäksi: Meidän kirjastojen yhteisestä linkkikokoelmasta löytyy myös vinkki, että Ylen areenassa on runsaasti katsomisen arvoisia elokuvia.