Miksi Aku Ankan taskukirjat eivät tule enää järjestyksessä kirjastoon, nyt esim numerot 395 ja 396 puuttuvat mutta 397 ja 398 ovat valkoimassa? Samaten Aku…

Kysytty

Miksi Aku Ankan taskukirjat eivät tule enää järjestyksessä kirjastoon, nyt esim numerot 395 ja 396 puuttuvat mutta 397 ja 398 ovat valkoimassa? Samaten Aku Ankka Jumbosta ei ole uusia numeroita ilmestynyt pitkään aikaan.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Taskukirjoja on myös poistettu koska ne ovat tulleet niin huonokuntoisiksi. Kirjastoon yritetään kyllä ostaa asiakastoiveet huomioiden mutta kaikkia numeroita ei ehkä ole Jumbosta hankittukaan. Hankintatoiveen voi jättää netissä http://www.airbnb.com