Miksei kirjaa Liv, död och hjärnkirurgi (2015) ole suomenkielellä lainattavissa?

Kysytty

Hei,
Miksei kirjaa Liv, död och hjärnkirurgi (2015) ole suomenkielellä lainattavissa?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kirja on nyt vasta suomennettu ja kirjastojen uutuuslistoilla hankittavissa. Olemme juuri itseasiassa tilanneet kirjan kokoelmiimme ja se tulee pian varattavaksi kirjastojärjestelmäämme.