Mikäköhän yhtye ja kappale on kyseessä, sanat menevät jotenkin näin: "ja menköön syksy, menköön kevät, menköön talvi kunhan kesäksi heräät, öisin helmoissas…

Kysytty

Hei! Mikäköhän yhtye ja kappale on kyseessä, sanat menevät jotenkin näin: "ja menköön syksy, menköön kevät, menköön talvi kunhan kesäksi heräät, öisin helmoissas kiinni oon, on hymysi kaunis, oi morrison" Tämä on soinut radiossa joskus 1990-2000-luvun taitteessa. Hämärän muistikuvan mukaan kappaleessa laulettiin myös jotain koirasta. Laulajana mies.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Oikeaa kappaletta emme tainneet löytää, mutta Yö-yhtyeen kappaleessa Menköön menojaan sanotaan vähän sinne päin: "Menköön menojaan, kuukaudet vuodetkin". Koiraa tai Morrisonia siinä ei taida esiintyä. Kappale on levyltä Antaa soittaa vuodelta 1991.

Kappaleen voi kuunnella mm. täältä:

http://www.youtube.com/watch?v=1vgYT8GzFGo