Mikäköhän on Virginia Andrewsin kirjan Garden Of Shadows suomenkielinen versio. Kirja on viides ja viimeinen Dollanganger -sarjan osa

Kysytty

Mikäköhän on Virginia Andrewsin kirjan Garden Of Shadows suomenkielinen versio. Kirja on viides ja viimeinen Dollanganger -sarjan osa

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Näyttää siltä, että tätä teosta ei ole julkaistu suomeksi vielä.

2 ääntä

Kommentit

Mahtavaa! Olen itse miettinyt todella pitkään miksi tätä ei ole suomeksi ilmaantunut.. Ei saa kyllä englanniksikaan täältä pikkukaupungista, puhumattakaan Flowers in the attic elokuvasta :(

Kiitos!