Mikähän tumma matoyhteisö on ilmestynyt rappujemme viereen? Pieni etana on yhden madon alla, näyttää elävältä. Pitäisikö nämä hävittää?

Kysytty

Mikähän tumma matoyhteisö on ilmestynyt rappujemme viereen? Pieni etana on yhden madon alla, näyttää elävältä.
Pitäisikö nämä hävittää?

Liitetiedostot

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Voisikohan kyseessä olla jokin kaksoisjalkaisten luokkaan kuuluva, esimerkiksi hietatuhatjalkainen? Tuntomerkkejä voi tarkastella Ötökkätiedon sivulta. Hietatuhatjalkaiset ovat Ötökkätiedon mukaan puutarhalle harmittomia.