Mikähän runo voisi olla kyseessä? Nyt olen nuori nyt tahdon elää kun korviini tuhannet laulut... Runoa on esitetty 40-luvulla ja ote ei välttämättä ole runon…

Kysytty

Mikähän runo voisi olla kyseessä?

Nyt olen nuori
nyt tahdon elää
kun korviini tuhannet laulut...

Runoa on esitetty 40-luvulla ja ote ei välttämättä ole runon alusta.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Valitettavasti en löytänyt kyseistä runoa. Hain runoa nuoruutta käsittelevistä antologioista, Tulenkantajien kokoelmista (mm. Uuno Kaila, Katri Vala, Kaarlo Sarkia, Elina Vaara) ja koulujen lukukirjoista 30-, 40-luvuilta. Laitan runon valtakunnalliseen hakuun, ja jos saan vastauksen, laitan tulemaan sinulle.