Mikähän on sellaisen joululaulun nimi, joka alkaa: "Hei leijalkaa, hei leijalkaa te lumihiutaleey ja vaipan alle verhotkaa te metsät matereet. Nyt joulu saa,…

Kysytty

Mikähän on sellaisen joululaulun nimi, joka alkaa: "Hei leijalkaa, hei leijalkaa te lumihiutaleey ja vaipan alle verhotkaa te metsät matereet. Nyt joulu saa, nyt joulu saa, siis valkeaksi maa."

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Tämä on Martti Helan säveltämä ja sanoittama Lumihiutaleitten laulu, joka löytyy esim. Lasten omasta laulukirjasta 3 (1972), Siukosen Laulukirjasta (1955), Koulun musiikki 3-4 (1987)