Mikähän on Agatha Christen ihan ensimmäisen kirjan nimi? Se ei ollut Stylesin tapaus, tämä oli eka rikoskirja. Eka oli ns,jonkunlainen seurapiiri Egyptissä…

Kysytty

Hei,

Mikähän on Agatha Christen ihan ensimmäisen kirjan nimi?

Se ei ollut Stylesin tapaus, tämä oli eka rikoskirja. Eka oli ns,jonkunlainen seurapiiri Egyptissä olon ajalta sai inspiraatioita siihen. ja se kirja oli oikeasti se eka, siitä mainittiin hänen dokumentissaan, joka on Yleareenassa, kiitos!

Vastaus

Vastattu

Kyseessä on romaani Snow Upon the Desert, johon hän sai innoituksen oleillessaan Kairossa ja astuessaan seurapiireihin. Romaanin arvioitu kirjoitusvuosi on noin 1908-1909. Romaania ei koskaan julkaistu.

Hieman aiemmin Christie kirjoitti novellin The House of Beauty, joka julkaistiin myöhemmin nimellä The House of Dreams.