Mikähän oli 90 luvulla sellanen biisi missä kertosäkeen kohdalla laulettin peacefull.En tiedä oliko eurodance biisi mutta sellasta Tatjana tyylistä mutta se ei…

Kysytty

Mikähän oli 90 luvulla sellanen biisi missä kertosäkeen kohdalla laulettin peacefull.En tiedä oliko eurodance biisi mutta sellasta Tatjana tyylistä mutta se ei ollu hän.Naislaulaja lauloi sitä

Vastaus

Vastattu

Teimme kyselykierroksen kollegoiden keskuudessa, mutta kukaan ei tuntunut tunnistavan näillä tiedoilla etsimääsi kappaletta. Muistaisikohan joku palvelumme seuraajista?