Mikähän lastenelokuva mahtaa olla kyseessä? Kyseinen elokuva on esitetty 1990-luvun lopulla/2000-luvun alussa. Kyseessä oli piirretty, jossa päähenkilönä on…

Kysytty

Mikähän lastenelokuva mahtaa olla kyseessä? Kyseinen elokuva on esitetty 1990-luvun lopulla/2000-luvun alussa. Kyseessä oli piirretty, jossa päähenkilönä on pieni poika, joka yrittää pelastaa porot sirkuksesta. Joulupukin porot päätyvät sirkukseen ja sirkuksessa on ilkeä tirehtööri, jota kaikki pelkäävät. Tirehtöörillä taisi olla myös musta karhu.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kyseessä on animaatioelokuva Father Christmas and the missing reindeer (1998), jonka on ohjannut Jon Doyle. Tässä elokuvan linkki Internet movie database -elokuvatietokannassa: Father Christmas and the Missing Reindeer (TV Movie 1998) - IMDb

Elokuvaa ei löydy Suomen yleisistä kirjastoista, mutta se on mahdollisesti saatavilla tilattuna ulkomailta.