Mikähän lasikulho? Humppilan leima. Leveys 27 cm ja korkeus 10 cm. Kuviossa maalaismaisema. Tuulimylly, hevoskärryt, ohjastaja ja viljasäkkejä yms.

Kysytty

Mikähän lasikulho? Humppilan leima. Leveys 27 cm ja korkeus 10 cm.
Kuviossa maalaismaisema. Tuulimylly, hevoskärryt, ohjastaja ja viljasäkkejä yms.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Emme löytäneet kulhoa. Kannattaa kysyä vanhoja astioita myyvistä liikkeistä, esimerkiksi Astiataivas.fi ja Wanha Elias.