Mikähän kirja mahtaapi olla kyseessä. Kirjassa naishenkilö saapuu työpaikalleen, jossa kukaan hänen tutuista työkavereistaan ei tunnekaan häntä. Naisen koko…

Kysytty

Mikähän kirja mahtaapi olla kyseessä.

Kirjassa naishenkilö saapuu työpaikalleen, jossa kukaan hänen tutuista työkavereistaan ei tunnekaan häntä. Naisen koko elämä tuntuu poispyyhityltä. Loppupuolella taisi käydä ilmi, että nainen oli jonkin sortin FBI-agentti.

Kirjailija muistaakseni oli amerikkalainen. Mies vai nainen. Enpä muista.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kyseessä voisi olla Andrew Klavan: Pedon hetki (WSOY, 1993).

Alkuteos nimeltään "Animal Hour". Esim. Amazon-verkkokirjakauppa kertoo juonen olevan pitkälti juuri tuollainen:

http://www.amazon.com/gp/product/product-description/0671740113/ref=dp_…