Mikähän kappale? Kirjaimet tulevat oktaavialoittain, ja kukin kirjain voisi olla (esim) kahdeksasosanuotti: A-molliin laiton tapailuni, ei tarvittu kuin yksi…

Kysytty

Hei
Mikähän kappale?
Kirjaimet tulevat oktaavialoittain, ja kukin kirjain voisi olla (esim) kahdeksasosanuotti:
A-molliin laiton tapailuni, ei tarvittu kuin yksi risti. En osannut kopioida nuotinnosta Musescoresta, mutta tuolla keksityllä kuviolla toivoisin kovin kappaleen nimen löytyvän.
Taukoja en ole merkinnyt, niitäkin taitaa olla välissä, eikä melodiakaan taida olla ihan oikein, mutta lähellä kyllä.
eeeAAAccccHAAA#G#G#GAHHHHHHfffhhhddddcHHHAAHcccccc

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Jos tulkitsen oikein, pienet kirjaimet tarkoittavat pienen oktaavialan säveliä ja suuret kirjaimet suuren oktaavialan säveliä. Näistä sävelistä mieleeni tulee The Seekers -yhtyeen esittämä kappale "Walk with me", jonka on säveltänyt ja sanoittanut Tom Springfield. Suomeksi sen on levyttänyt esimerkiksi Anki nimellä "Päivän vain" Juha Vainion sanoin ja Hanna Ekola nimellä "Kuljethan" Kari Pesosen sanoin. Osuinkohan oikeaan?

The Seekers: "Walk with me" YouTubessa: https://www.youtube.com/watch?v=m0Q3QT6CEaU

Anki: "Päivän vain" YouTubessa: https://www.youtube.com/watch?v=IMF9NkCzABE