Mikähän elokuva nimeltään? On muistaakseni ranskalainen komediallinen elokuva, joka joitakin vuosia sitten näytettiin Ylen kanavalla. Siinä nuori nainen lähti…

Kysytty

Mikähän elokuva nimeltään?
On muistaakseni ranskalainen komediallinen elokuva, joka joitakin vuosia sitten näytettiin Ylen kanavalla. Siinä nuori nainen lähti maaseudulta Pariisiin? tai johonkin Ranskan kaupunkiin tätiään tapaamaan tai hoitamaan, kun oli saanut kirjeen tältä, jossa pyyti naista tulemaan hänen luokseen. Naiselle sattui kaikenlaisia kommelluksia etsiessään tätinsä asuntoa ja kulkiessaan kaupungilla mm. matkalaukkunsa tippui jokeen. Sai jonkun miehen auttamaan matkalaukkunsa pelastamisessa (oliko tällä jonkinlainen vene, jolla matkasivat joella laukun perässä). Oli hauska ja hyväntuulen elokuva, jonka haluaisin nähdä uudelleen. Osaisitko auttaa selvittämään, mikä elokuva on kyseessä?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Olisikohan kyseessä Fiona Gordonin ja Dominique Abelin elokuva Paljain jaloin Pariisissa (Paris pieds nus, 2016), joka esitettiin Yle Teemalla syksyllä 2019.

Elokuvasta tehtyä tallennetta ei ole kirjastoissa lainattavana, mutta voit esittää Ylelle uusintatoiveen.

https://www.imdb.com/title/tt2936884/

https://asiakaspalvelu.yle.fi/csp