Mikä vanha iskelmä voisi olla joka alkoi jotenkin näin . Se juhannus sitä unohda en oli meillä häät ja me rakastettiin jne.Ja voiko jostain saada sanat.

Kysytty

Mikä vanha iskelmä voisi olla joka alkoi jotenkin näin . Se juhannus sitä unohda en oli meillä häät ja me rakastettiin jne.Ja voiko jostain saada sanat.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kysymääsi iskelmää ei löytynyt rekistereistä noiden sanojen perusteella. Muistitiedon perusteella kyseessä saattaisi olla Markku Aron v. 1972 levyttämä Älä lähde rakkain, joka löytyy CD-levyltä Markku Aro: Parhaat (julk. 1989). Tämän CD-levyn kaukolainaamista voit tiedustella kirjastosta; se näyttäisi olevan ainakin Helsingin kaupunginkirjaston kokoelmissa, tosin tällä hetkellä lainassa. Nuotteja tai sanoja ei löytynyt.