Mikä vanha elokuva? Siinä mummo joka kehrää rukilla jossa jokin valo ja se näytti pyöriessään salaperäiseltä. Elokuvan nimi oli sama kuin hänen nimensä.

Kysytty

Mikä vanha elokuva? Siinä mummo joka kehrää rukilla jossa jokin valo ja se näytti pyöriessään salaperäiseltä. Elokuvan nimi oli sama kuin hänen nimensä.

Vastaus

Vastattu

Kysymäsi elokuva on Opri.

TEOS    Opri / ohjaus Edvin Laine ; käsikirjoitus Kyllikki Mäntylä, Olavi Veistäjä ; kuvaus Pentti Unho ; musiikki Heikki Aaltoila
Julkaisutiedot    Vantaa: Finnkino, [2011]
ULKOASU    1 DVD-levy (1 h 15 min) : mv