Mikä ulkonäöllinen sarja on toistunut venäjän(neovostoliiton/venäjän hallitsijoilla tsaari Nikolai ensimmäisestä lähtien? Tarvitsen tietoa erittäin tärkeää…

Kysytty

Mikä ulkonäöllinen sarja on toistunut venäjän(neovostoliiton/venäjän hallitsijoilla tsaari Nikolai ensimmäisestä lähtien?

Tarvitsen tietoa erittäin tärkeää partio kisaa varten enkä löydä vastausta siihen mistään.. Olen yrittänyt kysyä historian opettajaltani, joka vastasi, että hänelle tulee vain mieleen se ettää kaikki hallitsijat olivat miehiä ja se että joillain hallitsijoilla oli paksut ja rehevät kulmakarvat. Ja netistä en ole löytänyt mitään.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Tätä on kysytty aiemminkin, mutta asia ei ole selvinnyt. Voisiko kysymyksessä olla jokin kompa?