Mikä tv-sarja? Taneli Mäkinen näytteli rikosetsivää, Ritva Valkama hänen äitiään ja Ritva Valkama ratkoi kyseisen rikoksen.

Kysytty

Mikä tv-sarja? Taneli Mäkinen näytteli rikosetsivää, Ritva Valkama hänen äitiään ja Ritva Valkama ratkoi kyseisen rikoksen.

Vastaus

Vastattu

Kysymäsi sarja on Neil Harwickin käsikirjoittama ja ohjaama "Musta tuntuu". Harwickin kirjasta "Hullun lailla" on tietoa sarjan synnystä ja

kohtaloista.