Mikä taho kaupungissa vastaa että suojateiltä pystyy kulkemaan jalkakäytävälle ilman ajoradan puolella olevia lumikasojen aiheuttamia esteitä?

Kysytty

Mikä taho kaupungissa vastaa että suojateiltä pystyy kulkemaan jalkakäytävälle ilman ajoradan puolella olevia lumikasojen aiheuttamia esteitä?

Vastaus

Vastattu

Helsingissä katujen kunnossapito kuuluu kaupunkiympäristön toimialan vastuulle.

Tältä sivulta löydät yhteystietoja koskien katujen kunnossapitoa ja muita kaupunkiympäristön asioita:

Ota yhteyttä katujen kunnossapidosta | Helsingin kaupunki