Mikä symboli lienee tämä hautakivessä oleva kaiverrus? Emme ole onnistuneet mistään löytämään vastausta ja kiinnostaa suuresti. Molemmat kaksi haudattua 1940…

Kysytty

Hei, mikä symboli lienee tämä hautakivessä oleva kaiverrus? Emme ole onnistuneet mistään löytämään vastausta ja kiinnostaa suuresti. Molemmat kaksi haudattua 1940 ja 1950 - luvulla ovat mielisairaanhoitajia. Ja kuuluivat evank-luterilaiseen kirkkoon.
Kiitos, jos saamme vastauksen.

Vastaus

Vastattu

Siivet kenties? Hans Biedermannin Suuren symbolikirjan mukaan Raamatussa sekä sulka että siipi kuvaavat Jumalan varjelusta.