Mikä suomalainen yhtye (miesäänillä? laulettu) esitti laulun, josta muistan vain lauseen "mennään meidän luttiin" ja sitten kertosäkeenä aina väliin lailailaa…

Kysytty

Mikä suomalainen yhtye (miesäänillä? laulettu) esitti laulun, josta muistan vain lauseen "mennään meidän luttiin" ja sitten kertosäkeenä aina väliin lailailaa... lakkalailalalalala... Soitettiin usein radiossa ainakin vuosina 1965-1966 ja kuului nuorisomusiikkiin

Vastaus

Vastattu

Valitettavasti emme löytäneet laulua. Ehkä joku lukijoistamme tunnistaa sen?