Mikä suomalainen elokuva tai sarja? Mies ottaa viinapullosta ryypyn ja sanoo: "en minä juovuksiin tule, otan vain sen verran ettei koko ajan vituta"

Kysytty

Mikä suomalainen elokuva tai sarja?
Kohtauksessa on kaksi miestä. Toinen ottaa viinapullosta ryypyn ja sanoo toiselle:"en minä juovuksiin tule, otan vain sen verran ettei koko ajan vituta".
Tämä pätkä tuli monta kertaa Ylen ohjelmien välissä keväällä.

Vastaus

Vastattu

Ote on Veikko Aaltosen elokuvasta "1943 elokuu". Keväällä katkelma esiintyi Veikko Aaltosen Dinosaurus-dokumenttielokuvassa, joka kertoo Rauni Mollbergista.

Lähde: Yle Arkiston tietopalvelu