Mikä runo ja missä kirjassa? Tässä vain osa, koska muu on hukassa, kirjoitettu ennen vuotta 1942: Yhdessä kadulla kaksoset kulkee Lelunsa hellästi kätehen…

Kysytty

Mikä runo ja missä kirjassa?
Tässä vain osa, koska muu on hukassa, kirjoitettu ennen vuotta 1942:
Yhdessä kadulla kaksoset kulkee
Lelunsa hellästi kätehen sulkee
Kaikessa yhtä, se tärkeintä lie
Voi, miten onnekas lapsosen tie

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Ikävä kyllä runoa ei ole tunnistettu. Kysymys on lähetetty kirjastojen valtakunnalliselle tietopalvelun sähköpostilistalle, ja jos sitä kautta tieto löytyy, lähetän sen sinulle.

Tai tunnistaisiko joku lukijoista tämän runon?