Mikä on seuraava lain ruotsinkielinen nimi: "Laki valtion varoista maksettavista todistelukustannuksista"? On tärkeä, että löydän virallinen nimi ruotsiksi -…

Kysytty

Mikä on seuraava lain ruotsinkielinen nimi:
"Laki valtion varoista maksettavista todistelukustannuksista"?
On tärkeä, että löydän virallinen nimi ruotsiksi - ja jos vain mahdollista joku URL-linkki siihen, jos on netissä!

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Ei näyttänyt olevan netissä. Säädökset on www.Finlex.fi, siellä ao. sivulla on yläreunassa teksti:ruotsiksi ,jos teksti on. Siitä sanasta pitää klikata.
Finlands författningssamling 666/1972: Lag om bestridande av bevisningskostnader med statens medel