Mikä on sen kuvakirjan nimi, jossa on vertailevia kuvia Pietarista kahdelta aikakaudelta?

Kysytty

Mikä on sen kuvakirjan nimi, jossa on vertailevia kuvia Pietarista kahdelta aikakaudelta. Aukeaman vasemmalla puolella on kuva ennen Venäjän vallankumousta ja oikealla puolella kuva on sama paikka lähes sata vuotta myöhemmin joko Leningradista tai Pietarista, en muista kummasta. Vuosia sitten minulla oli kyseinen teos lainassa Helsingin kaupunginkirjastosta.

Vastaus

Vastattu

Kirja saattaisi olla Bengt Fagerholmin Muuttuva Pietari: Huomioita kaupunkikuvasta ja arkkitehtuurista. https://haku.helmet.fi/iii/encore/record/C__Rb2219512