Mikä on se tänä vuonna Suomessa ilmestynyt dekkari, jossa paimen murhataan ja lampaat lampaan logiikalla ratkaisevat murhaajan henkilöllisyyden? Kirja lienee…

Kysytty

Mikä on se tänä vuonna Suomessa ilmestynyt dekkari, jossa paimen murhataan ja lampaat lampaan logiikalla ratkaisevat murhaajan henkilöllisyyden? Kirja lienee alun perin englantilainen. Muuta en siitä tiedä. Olisin kiitollinen.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Swann, leonie: Murha laitumella
teos on HelMet-kirjastojen kokoelmissa ja siinä on lyhyt varausjono.