Mikä on se pienten lasten kirja, missä seikkailee pieni pähkinähiiri?

Kysytty

Mikä on se pienten lasten kirja, missä seikkailee pieni pähkinähiiri. Se pelkää jotain varjoa ja joka sivulla lukee että odottakaa minua sanoi pähkinähiiri, ja yö oli sysimusta. Kirjailija ei tainnut olla Debi Gliori mutta joku vastaava. Kiitos jos löydätte sen!

Vastaus

Vastattu

Voisiko kirja olla Butler, M. Christinan Mustan yön arvoitus. Siinä tosin seikkailee muitakin eläimiä kuin pähkinähiiri. Linkki kirjasampoon

Muistaisitko jotain muutakin kirjasta? Koko, sivujen paksuus, väri? Värin mukaan voisi löytää tuloksia Kirjasammon kansikirjahausta. Linkki hakuun

Kenties vastauksen kommenteissa voisi löytyä muitakin ehdotuksia?