Mikä on se kirjasarja missä on noita jolla on mustat hiukset ja mun muistaakseni violetti asu ja hattu ja se kirjan kansi on liila ja tää noita käy…

Kysytty

Moi, mikä on se kirjasarja missä on noita jolla on mustat hiukset ja mun muistaakseni violetti asu ja hattu ja se kirjan kansi on liila ja tää noita käy kotiopetusta. Ja joissakin sivuilla on tekstien lisäksi kuvia.

Vastaus

Vastattu

Välitin kysymyksesi eteenpäin, valtakunnalliselle kirjastoammattilaisten sähköpostilistalle, jospa joku kollega jossakin päin Suomea muistaisi kyseisen kirjasarjan. Ilmoitamme sinulle heti jos saamme sieltä vastauksen. Vai muistaisikohan joku palvelumme seuraajista kyseistä kirjasarjaa?