Mikä on se arvo turtiaisen kokoelman nimi, jossa hän kuvaa stadin juhannusta?

Kysytty

Hei!
Mikä on se arvo turtiaisen kokoelman nimi, jossa hän kuvaa stadin juhannusta?

Vastaus

Vastattu

Runo, jossa "eräs kundeista kertoo Arskalle miten ihmiset ennen viettivät juhannusta" sisältyy kokoelmaan Minä paljasjalkainen. Sisällysluettelosta se löytyy alkusanojen mukaan: "Ne meni johonkin strantsuun".