Mikä on runo, jossa lapsi piirtää luovasti, mutta opettaja asettaa rajoituksia. Lapsi saa uuden opettajan, mutta ei enää uskalla edes valita kynää kysymättä…

Kysytty

Mikä on runo, jossa lapsi piirtää luovasti, mutta opettaja asettaa rajoituksia. Lapsi saa uuden opettajan, mutta ei enää uskalla edes valita kynää kysymättä opettajalta.

Vastaus

Vastattu

Valitettavasti kukaan vastaajistamme ei löytänyt etsimääsi runoa.

Tunnistaisiko joku lukijoistamme  runon piirtävästä lapsesta?

0 ääntä
Asiasanat

Kommentit

Voisiko kyseessä olla Helen E. Buckleyn lyhyt novelli The Little Boy? Taitaa liikkua netissä useampina muunnelmina.