Mikä on ranskalaisen lääkärin ja tiedemiehen Prosper Menieren kuolinpäivä? Hän syntyi 18.6.1799 ja kuoli vuonna 1862, mutta tarkkaa päivämäärää en ole…

Kysytty

Mikä on ranskalaisen lääkärin ja tiedemiehen Prosper Menieren
kuolinpäivä? Hän syntyi 18.6.1799 ja kuoli vuonna 1862, mutta
tarkkaa päivämäärää en ole löytänyt.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Prosper Meniere kuoli tammikuun 6. päivänä v.1862. Kirjastomme käytössä olevasta Ebsco-artikkelitietokannasta löytyi pitkä artikkeli Menierestä. "On January 6, 1862, at age 62, Prosper Meniere died from pneumonia after being ill for only a few days" ( Ear, Nose & Throat Journal, Sep97, Vol. 76 Issue 9, p626, 5p, 2bw. Author(s): Morrison, Andrew W.)