Mikä on Prismn mainoksessa soivan englannin kielisen kappleen nimi josta tunnistin sana horse, olen etsinyt kappaletn nimeä nettisivuilta mutta en ole löytänyt?

Kysytty

Mikä on Prismn mainoksessa soivan englannin kielisen kappleen nimi josta tunnistin sana horse, olen etsinyt kappaletn nimeä nettisivuilta mutta en ole löytänyt?

Vastaus

Vastattu

Onkohan kyse tästä mainoksesta

Siinä tapauksessa sana ei ole horse vaan house. Alkuperäinen kappale on Madness-yhtyeen kasarihitti Our House (in the Middle of our Street). Siitä on otettu pätkä kertsiä (alkaa n. kohdasta 1'13). Mainoksessa laulavan coverin esittäjää en tiedä, mutta se voisi löytyä oheisesta listasta tai voit kysyä asiaa suoraan Prismasta.