Mikä on paras ja nopein tapa tarkistaa onko kirjasta olemassa suomennosta: Esimerkki: Den ensamme bowlaren/ Putnam, R. D. hakea tekijän nimellä useasta…

Kysytty

Mikä on paras ja nopein tapa tarkistaa onko kirjasta olemassa suomennosta:
Esimerkki: Den ensamme bowlaren/ Putnam, R. D.

hakea tekijän nimellä useasta kirjastosta yhtä aikaa??

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Parhaiten tiedon kirjan suomentamisesta saa varmaankin suomen kansallisbibliografiasta Fennicasta. Se sisältää tiedot Suomessa painetuista tai muuten valmistetuista kirjoista, lehdistä, sarjoista, kartoista, audiovisuaalisesta aineistosta ja elektronisista tallenteista sekä ennakkotietoja lähiaikoina ilmestyvistä julkaisuista. Osoite Fennicaan on https://fennica.linneanet.fi. Tekijällä Putnam, R.D. ei löytynyt teoksia Fennicasta.