Mikä on OP Ryhmän pienin jäsenosuuspankki?

Kysytty

Mikä on OP Ryhmän pienin jäsenosuuspankki?

Vastaus

Vastattu

Pankkien kokoa voi tarkastella monella eri tavalla, esimerkiksi taseen perusteella.

Finanssivalvonnan verkkosivulta Tilinpäätösten avainluvut 2016–2023 löytyy jäsenosuuspankkien taseet vuodelta 2023 taulukkona:

https://www.finanssivalvonta.fi/globalassets/fi/tilastot/tilinpaatosten-avainluvut/2016-2023/member_banks_of_the_amalgamation_of_the_co-operative_banks_2016-2023.xlsx

Taulukosta selviää OP Ryhmän jäsenosuuspankkien koot taseen perusteella.

Taulukko on excel-muodossa, joten siitä voi Data-välilehdeltä suodattaa jäsenosuuspankkien tietoja haluamallaan tavalla.

Lisää tietoa OP Ryhmän jäsenosuuspankeista löytyy OP Ryhmän raporteista:

OP Ryhmän raportit | OP Ryhmä | OP