Mikä on kun Chrome räpeltää Helmetin omien tietojen näkymän? Esim. Microsoftin Edge näyttää vanhaan tuttuun malliin. Osittainen kuvakaappaus liitteenä.

Kysytty

Mikä on kun Chrome räpeltää Helmetin omien tietojen näkymän? Esim. Microsoftin Edge näyttää vanhaan tuttuun malliin. Osittainen kuvakaappaus liitteenä.

Liitetiedostot

Vastaus

Vastattu

Olemme saaneet paljon palautetta Chrome-selaimen käyttäjiltä. On totta, että omien tietojen näkymä on kovin sekava. Ongelmaa on tutkittu, mutta toistaiseksi sitä ei ole ratkaistu- Tässä sovelluspäällikkömme vastaus asiaan liittyen:
Helmetin lainojen ja varausten näkymä voi olla epäselvä Chrome-selaimen uusimpien versioiden käyttäjillä. Ongelma on tullut esiin, kun asiakkaiden ja kirjaston henkilökunnan käyttämät Chrome-selaimet ovat päivittyneet uuteen versioon. Ulkoasuun liittyvää ongelmaa selvitetään. Toistaiseksi suosittelemme käyttämään muita selaimia kuin Chromea.