Mikä on kirjan nimi jossa tytöllä on mielikuvitus ystävä ja se selviää kirjan lopussa. Tyttö vaihtaa toiseen kouluun. Ja tyttö puhuu kokoajan että hänen…

Kysytty

Mikä on kirjan nimi jossa tytöllä on mielikuvitus ystävä ja se selviää kirjan lopussa. Tyttö vaihtaa toiseen kouluun. Ja tyttö puhuu kokoajan että hänen mielikuvitus ystävälleen on sattunut tälläisiä asioita. Vaikka ne asiat on sattunut oikeasti tälle tytölle.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Voisiko kysessä olla Jostein Gaarderin Sofian maailma? Saimme vinkin  lukijaltamme.

0 ääntä

Kommentit

Tarkoitatkohan kirjaa: Sofian maailma, kirjaulija Jostein Gaarder