Mikä on hyvä tai vastaavaa vaihtoehto seuraavaan: Olen huomannut, että jos illalla polttaa tupakan, niin siinä menee pää sen verran sopivasti pökkyrään, että…

Kysytty

Mikä on hyvä tai vastaavaa vaihtoehto seuraavaan: Olen huomannut, että jos illalla polttaa tupakan, niin siinä menee pää sen verran sopivasti pökkyrään, että saa unen päästä kiinni. Tämä ei kuitenkaan ole varmaan terveellisin tapa. Mikä asia saisi aikaan samat fysiologiset vaikutukset, mutta ei olisi tupakka, vaan jokin terveellisempi vaihtoehto?

Vastaus

Vastattu

Mikäli sinulla on illalla nukahtamisvaikeuksia, kannattaa asiasta keskustella lääkärin kanssa.

Perinteisesti kamomillateetä on pidetty hyvänä lääkkeenä nukahtamisvaikeuksiin.

https://www.terveyskirjasto.fi/dlk00534