Mikä on Hilkka Ahteen uusi kirja, joka käsittelee masennusta ja panikkitautia? Onko sitä saatavana, lähin kirjastoni on Turun pääkirjasto.

Kysytty

Mikä on Hilkka Ahteen uusi kirja, joka käsittelee masennusta ja
panikkitautia? Onko sitä saatavana, lähin kirjastoni on Turun pääkirjasto.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kyseessä on varmaan Hilkka Ahteen muistelmateos Inhimilliset tekijät (2001). Kirjan saatavuus Turun kaupunginkirjastossa selviää verkkokirjastosta http://borzoi.kirja.turku.fi/Intro?formid=form1 esim. kirjan nimeen mukaan haettuna.